11 תשובות
אין לך חברות אבל
די רומי. תקשיבו אני ועוד חברה שואלות שאלות באמת רציניות פה על אהבה וזה והיא מגיבה לנו מלא דברים לא טובים ויפים אז אמרנו בצחוק שנדווח עליה והיא חושבת עכשיו שהיא מגניבה
^^ אה אני בוכה, אז מה היא רוצה
אנונימית
לא יודעת בואו נשאל אותה
היא עשתה שאלה בשביל פרח אל תביאו לה
לנתק קשר.. זה קשה אני יודעת אבל תאמיני לי זה שווה את זה..
לאט לאט תעשי את זה, תנסי להתחבר לבנות אחרות לדחות אותם שהם אומרות לך בואי נצא או סתם להראות שאת לא מעוניינת.
יכול להיות שהם ישאלו אותך מה קורה לך בזמן האחרון ולמה את מתרחקת, תעני להם בכנות.. אם משתפר מושלם, אם לא בי בי חמודות אתם אלה שהפסדתם.
אם לא תעשי את הצעד הזה את תתחרטי על זה בעתיד, ואני אומרת מניסיון.
בהצלחה תני בראש!
לאט לאט תעשי את זה, תנסי להתחבר לבנות אחרות לדחות אותם שהם אומרות לך בואי נצא או סתם להראות שאת לא מעוניינת.
יכול להיות שהם ישאלו אותך מה קורה לך בזמן האחרון ולמה את מתרחקת, תעני להם בכנות.. אם משתפר מושלם, אם לא בי בי חמודות אתם אלה שהפסדתם.
אם לא תעשי את הצעד הזה את תתחרטי על זה בעתיד, ואני אומרת מניסיון.
בהצלחה תני בראש!
להחליף אותן
אנונימית
לנתק קשר, פשוט
לנתק קשר זריז
איזה דברים למשל
אנונימית
באותו הנושא: