8 תשובות
תעיפי אותן קיבינימט יהיה לך הרבה יותר טוב ואם את לבד שימי אוזניות ושירים ותהני
תפסיקי להיות חברה של הכלבות האלה ותימצא לך מישהי שכיף לך להיות איתך בהתחלה זה יהיה קצת קשה אבל אחר כך את תודי לי
הן כנראה שומרות אותך למקרה שלא יהיה להן עם מי להיות וכשהן לא צריכות אותך הן שמות עלייך ז*ן.
תנתקי מהן קשר
תנתקי מהן קשר
תתרחקי!! עדיף להיות לבד מטשר להיות עם המגעילות האלו , תתנהגי אליהן כמו שהן מתנהגות תעני באדישות פשוט לשם פס , תעזבי אותן ותנסי להכיר אנשים אחרים אולי ?
שואל השאלה:
נגמרו הפרחים, תןדה לכל מי שענה:)
נגמרו הפרחים, תןדה לכל מי שענה:)
אנונימית
איכ הן ממש לא חברות שלך תתרחקי מהן תתחברי לבנות אחרות
"חברות" מצטערת שאת עוברת את זה הן נשמעות דוחות
מציעה לך לזרוק אותן ולמצוא חברות חדשות
מציעה לך לזרוק אותן ולמצוא חברות חדשות
אני מזדהה איתך!!!!
באותו הנושא: