5 תשובות
חבל שאת נשארת במקום כזה ומשקיעה מאמצים מיותרים
לדעתי לתפוס מרחק גם אם זה במחיר של בדידות
לדעתי לתפוס מרחק גם אם זה במחיר של בדידות
הן
לא
חברות
אמיתיות
תמצאי
חברות
אמיתיות
שהיו
שם
בישבילך
לא
חברות
אמיתיות
תמצאי
חברות
אמיתיות
שהיו
שם
בישבילך
שואל השאלה:
אבל אם אני אנתק איתן קשר אני אהיה לבד...
הן היחידות שהסכימו להתחבר איתי
אבל אם אני אנתק איתן קשר אני אהיה לבד...
הן היחידות שהסכימו להתחבר איתי
אנונימית
תתחברי קודם לאנשים ואז תנתקי מהם קשר
תנסי להיגעל
באותו הנושא: