5 תשובות
חבל שאת נשארת במקום כזה ומשקיעה מאמצים מיותרים
לדעתי לתפוס מרחק גם אם זה במחיר של בדידות
הן
לא
חברות
אמיתיות
תמצאי
חברות
אמיתיות
שהיו
שם
בישבילך
שואל השאלה:
אבל אם אני אנתק איתן קשר אני אהיה לבד...
הן היחידות שהסכימו להתחבר איתי
אנונימית
תתחברי קודם לאנשים ואז תנתקי מהם קשר