6 תשובות
שואל השאלה:
זאת הודעה בסדר?
היי ***, רציתי להגיד לך שאני כאן בשבילך ואת מוזמנת לשתף אותי ולדבר איתי על כל דבר שאת רוצה, ואפילו אם את רוצה שנשחק בראול סטארס, העיקר שתרגישי יותר טוב.
אני ממש מבין את הצער והכאב שלך אבל אני בטוח שסבא שלך היה איש מדהים והוא עכשיו שומר עליך מלמעלה
זאת הודעה בסדר?
היי ***, רציתי להגיד לך שאני כאן בשבילך ואת מוזמנת לשתף אותי ולדבר איתי על כל דבר שאת רוצה, ואפילו אם את רוצה שנשחק בראול סטארס, העיקר שתרגישי יותר טוב.
אני ממש מבין את הצער והכאב שלך אבל אני בטוח שסבא שלך היה איש מדהים והוא עכשיו שומר עליך מלמעלה
מה זה לדבר על משהו אחר? סבתא שלה נפטרה עכשיו.
תגידי לה שהיא במקום טוב יותר והיא תמיד תשמור עליה מלמעלה
תגידי לה שהיא במקום טוב יותר והיא תמיד תשמור עליה מלמעלה
תקני לה משהו שהיא אוהבת ותהיי איתה שלא תרגיש לבד
1. יש אולי שירים
2.פשוט תדברו על משהוא אחר
2.פשוט תדברו על משהוא אחר
להיות שם
לך תבקר אותה אולי ותיהיה שם בשבילה פשוט ותנסה לעודד אותה ולתמוך בה שיהיה ברור לה שאתה שם בשבילה
באותו הנושא: