5 תשובות
תכתבי לה משתתפת בצערך ואני תמיד פה אם את צריכה לדבר
אוי x אני ממש מצטערת, אני כל כך עצובה בטח ממש קשה לך, אני פה איתך וכל מיני אימוגים
משתתפת בצערך, פה תמיד אם את צריכה עזרה
לא לכתוב משתתפת בצערך כי תמיד אומרים את זה וזה מאבד משמעות-
תגידי היי, ממש כאב לי לשמוע. אני בטוחה שהיא הייתה בן אדם מדהים ואני תמיד כאן אם את צריכה לדבר עם מישהו❤ יהי זכרה ברוך
שואל השאלה:
שלחתי לה תודה על העזרה:)
אנונימית