5 תשובות
יש לי מאבחון
אפשר לבקש מהיועצת שתגיש בקשה שתקבל
שואל השאלה:
ביקשתי הם אומרים לי ללכת לרופא משפחה אבל איך הם מאבחנים אותי שם??
לא יודעת אני קיבלתי רק מהיועצת בלי שום רופא
1. ללכת לאבחון פסיכו-דידקטי ואז יאבחנו איזה הקלות אתה זכאי (זה יהיה תקף גם באוניברסיטה) ואת ההפניה אפשר לקבל מהרופא משפחה
2. לדבר עם היועצת ולרוב היא תגיש פשוט בקשה להארכת זמן גם בלי שום אבחון