3 תשובות
לא ידוע לי שיש כאלה שבלי אבחון. אישית לי זה לקח מלא זמן ויש לי שני אבחונים וגם זה בקושי עבד (למרות שאני הייתי בוועדת חריגים אז זה שונה).
אולי יש כאלה שלא רוצים להגיד מה האבחון שלהפ כדי לא לצאת משוגעים או צומיסטים.
אולי יש כאלה שלא רוצים להגיד מה האבחון שלהפ כדי לא לצאת משוגעים או צומיסטים.
שואל השאלה:
האמת שאני חושבת שיכולה להיות לי בעיה כלשהי (באמת) אבל שמעתי על ילדים שהשיגו בלי לעשות איבחון ואני מעדיפה בלי מן הסתם
האמת שאני חושבת שיכולה להיות לי בעיה כלשהי (באמת) אבל שמעתי על ילדים שהשיגו בלי לעשות איבחון ואני מעדיפה בלי מן הסתם
בשביל זה צריך בעיה אמיתית.
דיכאון, חרדה, דיסלקציה וכו'. אם בורכת ולא נולדת אם משהו כזה- תתמודדי עם קצת פחות זמן.
דיכאון, חרדה, דיסלקציה וכו'. אם בורכת ולא נולדת אם משהו כזה- תתמודדי עם קצת פחות זמן.
באותו הנושא: