12 תשובות
דבר ראשון אל תאשימי את עצמך
זה בעיה של ההורים שלך, לא שלך, והאחריות שלהם, לא שלך, אם את רוצה תעשי עם אמא שלך שיחה על זה שאת רואה שהיא פוגעת בה ותנסי לעזור, ואולי תדברי עם אחותך דוגרי
או שאת יכולה פשוט להראות לה עד כמה היא פוגעת באחרים בכך שתפגעי בה, לא ממליצה על השיטה הזאת אבל תעשי מה שאת חושבת
שואל השאלה:
^ברור אני לא ארביץ לה בחיים וגם לא ההורים שלי אולי את צודקת אבל אני באמת לא חושבת היא יחסית מקובלת בשכבה שלה ואני לא אשקר ואגיד שהיא מלאך היא גם לא מלאך לבנות אחרות אני מאוד מתביישת בזה בתור אחותה הגדולה ואני מאשימה את עצמי בזה.
אנונימית
יואוו נשמע מצב קשה ממש...
אני לא יועצת ובכנות אני אבודה בדיוק כמוך, אבל יכול להיות שאחותך עוברת תקופה קשה בבית ספר או משהו כזה והיא מוציאה את זה בבית. זה גיל שזה יכול לקרות בו.
אני יודעת שזה קשה בטירוף לאמא שלך וגם לך, אבל נראה לי שכדאי לך לעשות כל מאמץ לא להכות אותה. לחנך אולי, תלוי בגיל שלך, אבל גם זה בעיקר שמור להורים.
תדעי שילדים משקפים בדיוק את היחס שהם מקבלים. תנסי להבליג. מקווה כל כך שזה יסתדר
תרביצי לה
לשלוח אותה לטיפול/פסיכולוג ואולי אפילו בהתחלה לנסות בקטן, נגיד להראות לה סרט כזה שאולי ילדה לא העריכה את אמא שלה ובסוף כן ועברה תהליך כזה איתה, היא עוד צעירה אז אפשר לשנות את צורת ההתנהגות והמחשבה שלה, גם שאמא שלכן והיא ילכו לימי כיף, תעשו שלושתכם ערבי בנות כאלה עם חטיפים וסרטים, בעיקרון תנסי לגרום להן להתחבר ושאחותך תעריך את אמא שלכן יותר
את אחות בכורה? את לא ההורה את לא יכולה לשלוט באחותך רק לבקש ממנה (בהודעה אפילו הייתי עושה את זה) להתנהג יפה יותר לאמא שלכן + לשאול את אמא שלך בעדינות למה היא לא קשוחה יותר איתה. וזהו! חמודה שאת לוקחת ללב אבל את לא יכולה לפתור הכל לאמא שלך היא ההורה היא צריכה להתמודד
לעשות איתה שיחה
שיחה שאם היא לא מקשיבה צריך לערב מכות
דחוף פסיכולוג/פסיכיאטר
אממ
זאת די התנהגות נורמלית לילדים בגיל הזה אבל אמא שלך צאיכה לשים לה יותר גבולות
אם היא אמרה לא אז היא לא הולכת ולא משנה כמה היא בוכה
ואני מדברת בתור אחת שיש לה אח בגיל הזה...