9 תשובות
שואל השאלה:
ski אז אתה ממליץ להמשיך עם אותם תרגילים ואפילו לאתגר יותר?
אני חוששת שאקבל יותר ויותר צורה רחבה מאשר צורה של שעון חול שממנה התחלתי
ski אז אתה ממליץ להמשיך עם אותם תרגילים ואפילו לאתגר יותר?
אני חוששת שאקבל יותר ויותר צורה רחבה מאשר צורה של שעון חול שממנה התחלתי
אנונימית
אל תאמני את הצדדים של הבטן ותמנעי מפלאנקים היותר והתרגילים האלו בונים את השרירים החוצה. כדי לקבל צורה של שעון חול תנסי גם לאמן את הגב ואת הישבן. צירפתי לך אימונים שאני אוהבת לעשות בבית שהם בדיוק למטרה הזו :)
בכללי האימונים של דייזי הכי בונים שעון חול כי זו המטרה שלה
בכללי האימונים של דייזי הכי בונים שעון חול כי זו המטרה שלה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני אוהבת את דייזי אני מתאמנת איתה שנים
אני עושה את האימון הזה https://www.youtube.com/watch?v=5cwxgnjghhs
כבר מספר שנים ופתאום דווקא הפעם אני רואה תוצאות שונות
אני אוהבת את דייזי אני מתאמנת איתה שנים
אני עושה את האימון הזה https://www.youtube.com/watch?v=5cwxgnjghhs
כבר מספר שנים ופתאום דווקא הפעם אני רואה תוצאות שונות
אנונימית
בגלל שהגוף שלך רגיל לגירוי הזה, לכן נסי לשנות את האימון ולהקשות על עצמך(פחות הפסקות, יותר סטים, להוסיף אפילו משקולת)
שואל השאלה:
אוקיי אנסה תודה רבה לך עזרת לי ממש
אוקיי אנסה תודה רבה לך עזרת לי ממש
אנונימית
בטח מותק המון בהצלחה ואם את רוצה עוד טיפים תכתבי :)
בקשר לתשובה הראשונה, חשוב לי לציין שפסים בבטן לאישה הם בהחלט יפיפים אך לא תמיד הדבר שהכי יציב להחזיק בגלל שלנשים יש נטיה יותר לאגור שומן
בטן חטובה היא על אחוז שומן נמוך וגם כמובן שתראי תוצאות יותר בהתחלה כי הגוף מקבל גירוי חדש. לאחר תקופה הוא מתרגל לגירוי, תנסי לאתגר את עצמך יותר באימונים ולהתפקס על חלבון גבוה בדיאטה ומעט שומנים (את עדיין צריכה אותם)
אולי הבטן שלך פשוט הייתה נפוחה
באותו הנושא: