9 תשובות
זה לא הגיוני, המשקל שלך מקולקל
שואל השאלה:
אני נשקל במשקל בחדר כושר מה לא הגיוני?
אנונימי
שואל השאלה:
בבוקר זה קילו פחות זה ידוע כי קמים משינה ללא אוכל
אנונימי
אי אפשר להוריד 7 קילו ביום או לעלות 1.3 קילו בכמה שעות, זה פשוט לא הגיוני
אנונימית
זה הגיוני אבל עדיף לא להישקל פעמיים באותו יום אלא רק בבוקר על בטן ריקה אחרי שהתפנת וזה ובלי בגדים
שואל השאלה:
סבבה אז אני 73 בבוקר
אנונימי
וכן אפשרי לעלות במשקל בערב מן הסתם
כי אתה נשקל אחרי שאכלת ושתית במהלך היןם אז מן הסתם שתהיה עלייה במשקל וגם אתה בטח עם נעליים כשאתה נשקל בחדכ
שואל השאלה:
אני בלי נעליים. זאת לא הייתה השאלה עזבו את זה שקלתי בעבר 66 עכשיו 73 ב4 חודשים איך הקצב?
אנונימי
אז הקצב טוב למסה