אני אתמול סגרתי את החנות גלידות והייתי צריכה לחבר מקרר גלידות לחשמל כמו תמיד ומסתבר שלא חיברתי אותו טוב לחשמל הפעם וכל הגלידות נמסו זה ממש פדיחות ואני עובדת בחנות הזאת חצי שנה כבר ואני ממש אוהבת אותה ולא רוצה שיפטרו אותי מה אפשר לעשות במצב כזה? אתם חושבים שיפטרו אותי?