התחברות הרשמה

עשיתי פאדיחות בעבודה

אני אתמול סגרתי את החנות גלידות והייתי צריכה לחבר מקרר גלידות לחשמל כמו תמיד ומסתבר שלא חיברתי אותו טוב לחשמל הפעם וכל הגלידות נמסו
זה ממש פדיחות ואני עובדת בחנות הזאת חצי שנה כבר ואני ממש אוהבת אותה ולא רוצה שיפטרו אותי
מה אפשר לעשות במצב כזה? אתם חושבים שיפטרו אותי?
1 במרץ 2024, 10:25
פאדיחותפדיחותמבוכהעבודת נוערעבודה    
תשובה אחת
אין סיבה שיפתרו אותך על זה בשביל לפתר איתך צריך שיקרה משהו נורא
זה דבר שתמיד קורה
62
באותו הנושא:
עשיתי פדיחות בעבודה
היה לכם פעם פאדיחה/טעות בעבודה שעשיתם וכעסו עליכם ספרו לי כי עשיתי משהו גרועע
איזה צלצול לשים לאמא שלי כדי שיהיה לה פאדיחות בעבודה?
זה עושה לי פאדיחות בעבודה אם אני עובדת בשירות לקוחות בוואטספ, וכשצריך להתחבר למענה הטלפוני
יש איזו מישהי מעצבנת בעבודה שלי, שמנסה לעשות לי פאדיחות בכוונה ליד המנהל, כשהוא בסביבה
עבדתי בעבודה חדשה כמה ימים עשיתי מלא פדיחות לעצמי
עשיתי פדיחה של החיים בעבודה
פאדיחות שקרו לכם בעבודה?
תספרו לי פאדיחות שקרו לכם בעבודה(לא פאדיחות בקטע של ליפול פאדיחות בקטע של טעויות)
איזה פאדיחות עשיתי
שאלה על פאדיחות בעבודה (זה דיי ארוך, סליחה)