התחברות הרשמה

עשיתי פדיחה של החיים בעבודה

אני שליח בפיצה ונכנסה הזמנה, ואחרי 15 דק'נכנסה עוד הזמנה לאותו מקום ועל שם אותו אדםאז יצאתי להביא להם.אבל מסתבר שהם התכוונו שאני אשאל והביא את אחת ההזמנות
למשרד אחר.

זה הייתה הזמנה גדולה מאוד.
הא וזה גם מלא כסף נזק (ממש מלא )

באלי לבכות
25 בדצמבר 2023, 17:58
פאדיחותפדיחותמבוכהבושהעבודת נוער    
3 תשובות
שואל השאלה:
הייתי צריך להגדיל ראש ( אני לא טוב בזה )
אנונימי
בעיה שלהם שזה רשום ככה אתה לא אשם
ל
לימונצ'יק
אוי אבל באשמת מי זה קרה?
Z
Zora
באותו הנושא:
עשיתי את הפאדיחה של החיים שלי
עשיתי את הפאדיחה של החיים. איך להמשיך הלאה?
עשיתי פדיחה של החיים יש מצב שמישהו מעודד אותי?
עשיתי את הפאדיחה של החיים שלי
טוב אז עשיתי מקודם את פדיחת חיי אני בשוק שיש דבר כזה קפה שחור
עשיתי את הפדיחה של החיים עזרהה
איך להרגע? עשיתי פדיחה של החיים
היה לכם פעם פאדיחה/טעות בעבודה שעשיתם וכעסו עליכם ספרו לי כי עשיתי משהו גרועע
עשיתי את פדיחת חיי
עשיתי את הפדיחה של החיים שלי
עשיתי פדיחה של החיים