5 תשובות
למה את רוצה לנתק מה הסיבה
את יכולה להסביר לו שזה מרגיש לך לא טוב ואת מעדיפה שלא יפיל עליך את הפריקות שלו
היה לי אותו מקרה רק אל תסנני ותעני יבש ואל תתרחקי תדברי איתו על זה
אנונימית
תסבירי לו שאפשר לדבר פעם בשבוע ולא כל יום כי את עסוקה
אנונימי
הכי מכאיב זה לסנן, להתרחק מבלי להסביר.
הוא בבעיה , ומנסה לקבל ממך עידוד .
מי שמסנן, מתנהג בצורה לא מתחשבת, ואגואיסטית .
זה מישהו שמדבר איתך יום יום. רגיל אליך, סומך עליך.
איפה ההתחשבות?
מי שמסנן , מתחמק מאחריות, ופוגע מאוד בשני.
לסנן זוהי בריחה מאחריות.
הסנן רואה רק את עצמו ומה שנוח לו , על חשבון השני.
לא מספיק שרע לו, את הולכת להנחית עליו פרידה כואבת?
הוא לא יבין מה קרה, יקווה שתשתני, יתאכזב .
כי לסנן, זה לא לכבד את השני.
הוא ירגיש ממש בגידה.
קחי אחריות , בקשי להפגש , ואימרי לו שקשה לך , שזה מכביד עליך, ושאת לא מסוגלת.
אם זה היה הפוך , זה היה שובר לך את הלב .
אז התחשבי בו .
אימרי את האמת , והסבירי בעדינות.
זו יכולה להיות הנתינה שלך כלפיו- להגיד את האמת. שילמד.