10 תשובות
אומרת ביי
אומרת ביי ביי
אנונימית
אני אומרת , טוב נדבר אחר כך אממ ביי...
אנונימית
אומר ביי.
אני אישית אומרת ביי , אבל יש כאלו שמנתקים ישר
אומרת ביי ,
אם מישהו היה מנתק לי בלי להגיד ביי הייתי חושבת שמשהו לא בסדר
אם מישהו היה מנתק לי בלי להגיד ביי הייתי חושבת שמשהו לא בסדר
אנונימית
אומרת ביי
ביי
פעם הייתי מנתקת בלי להגיד ביי וזה היה מעליב אנשים
אז שינתי את זה.
פעם הייתי מנתקת בלי להגיד ביי וזה היה מעליב אנשים
אז שינתי את זה.
אומר ביי
שואל השאלה:
אני מנתקת בלי לומר ביי
אני מנתקת בלי לומר ביי
אנונימית
באותו הנושא: