10 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני עומדת לקבל
אני לא חושבת שאני עומדת לקבל
שואל השאלה:
זה לא קשור למלחמה זה ככה מאז שאני קטנה
זה לא קשור למלחמה זה ככה מאז שאני קטנה
כנראה את לפני/אחרי מחזור או שסתם בלי סיבה.
אני לא הייתי ממליצה לך לנסות לעצור את הבכי.
בכי זה דבר טוב שמשחרר את הגוף ולמען האמת יש אנשים כל כך היו רוצים לבכות אבל לא יכולים.
אז אל תנסי לעצור את זה פשוט תזרמי.
אני לא הייתי ממליצה לך לנסות לעצור את הבכי.
בכי זה דבר טוב שמשחרר את הגוף ולמען האמת יש אנשים כל כך היו רוצים לבכות אבל לא יכולים.
אז אל תנסי לעצור את זה פשוט תזרמי.
אני חושבת שעם הזמן ככל שתתבגרי זה ירגע לך, לפעמים ההורמונים בגוף דוחפים אותך לבכות וזה בסדר וזה טבעי
אולי זה בגלל המצב.
אנונימית
מחזןר?..
אולי בגלל שאת לפני מחזור
אנונימית
מחזור?
את בטח מתבגרת הגוף שלך מכיר את עצמו מחדש
גם אני פתאום בוכה מלא
את בטח מתבגרת הגוף שלך מכיר את עצמו מחדש
גם אני פתאום בוכה מלא
יכול להיות שכל החודש את שומרת את הרגשות והלחץ בפנים ואז בפעם אחת הכל יוצא לך
שואל השאלה:
חחח כל העיניים שלי אדומות ונפוחות עכשיוו הן ניו מלוכסנותת זה היתרון בלבכות חחח וגם יארכו לי הריסיםם
חחח כל העיניים שלי אדומות ונפוחות עכשיוו הן ניו מלוכסנותת זה היתרון בלבכות חחח וגם יארכו לי הריסיםם
באותו הנושא: