3 תשובות
אוי נשמה, הכל טוב.
אלו ההורמונים וזה לא נשלט, תסבירי לו שאת מבינה את ההקצנה אבל זה בלתי נשלט, אין לך מה להצטער, הכל בסדר.
הוא לא יבין, הוא גבר ולא חווה את מה שאת חווה.
אבל הוא לא יכול להתעצבן, תסבירי לו את ההשלכות.
אלו ההורמונים וזה לא נשלט, תסבירי לו שאת מבינה את ההקצנה אבל זה בלתי נשלט, אין לך מה להצטער, הכל בסדר.
הוא לא יבין, הוא גבר ולא חווה את מה שאת חווה.
אבל הוא לא יכול להתעצבן, תסבירי לו את ההשלכות.
מחזקת^^
גם אני אין מה לעשות שיתרגלו
באותו הנושא: