3 תשובות
אוי נשמה, הכל טוב.
אלו ההורמונים וזה לא נשלט, תסבירי לו שאת מבינה את ההקצנה אבל זה בלתי נשלט, אין לך מה להצטער, הכל בסדר.
הוא לא יבין, הוא גבר ולא חווה את מה שאת חווה.
אבל הוא לא יכול להתעצבן, תסבירי לו את ההשלכות.
גם אני אין מה לעשות שיתרגלו