8 תשובות
ברור שזה הגיוני, את בן אדם עם רגשות :)
ברור הכל בסדר
תשתחררי באיזה דרך שאת צריכה
הגיוני שקשה לפעמים בעבודה מבין אותך כל כך, יהיה טוב
בטח שהגיוני אהובתי מבינה אותך גם אני ככה
הכי משחרר בעולם
כן אני מבין לא יצא לי לעבוד בזה אבל בת דודה שלי עבדה והיא מספרת לי סיפורים על זה ועל כמה שאנשים חוצפנים ואני מבין למה זה יכול להיות קשה

תחשבי אם שווה לך לעבוד שם ואם זה הכי מתאים לך
שואל השאלה:
כאילו אני בוכה נגיד שהיה לי ממש ממש קר בעבודה שרעדתי
כאילו ממש על שטויות הגיוני?
פליז תרגיעו :(
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת שלא בתקןפה קשה, יש לי חיי חברה, יש לי בן זוג וכו'
פשוט רגישה... מה אעשה
ואחרי שהיה לי קר ממש פחדתי וקיבלתי חרדה כן^^
אנונימית
אם את בתקופה גרועה זה משפיע על הכל

^ואל תכניסי לאנשים לראש שיש להם חרדה זה סתם גורם להם לחשוב שאולי באמת יש להם וזה מה שגורם לחרדות

את נטו בתקופה קשה אם את צריכה לדבר אני פה אבל אני עובד הרבה אז יכול להיות שיקח לי קצת זמן לענות אבל בכללי קחי אוויר תבכי קצת וזה יעבור ויהיה סבבה❤