6 תשובות
אל תעברי באמצע שנה יהיה לך קשה לעמוד בקצב
מתמטיקה ? איזה כיתה ?
שואל השאלה:
יב
יב
אנונימית
תנסי לחכות עד החופש הגדול וכז בקיץ ללמוד את החומר ובתחילת שנה תעשי מבחן מיפוי לעלות
שואל השאלה:
ולא בקטע רע פשוט אני מבקשת בלי עצות של לא כדאי וכזה, אני שוקלת את האפשרויות ואני יכולה אם אני ממש רוצה, אז רק נושאים כדי שאני אדע עם מה אני מתמודדת
ולא בקטע רע פשוט אני מבקשת בלי עצות של לא כדאי וכזה, אני שוקלת את האפשרויות ואני יכולה אם אני ממש רוצה, אז רק נושאים כדי שאני אדע עם מה אני מתמודדת
אנונימית
באותו הנושא: