4 תשובות
לדעתי להוריד
אנונימית
מאוד תלוי באישה עצמה.
מה שכן, לעלות במשקל זה לא קל כמו שכולם חושבים. זה לא לאכול מה שרוצים וכמה שרוצים
מה שכן, לעלות במשקל זה לא קל כמו שכולם חושבים. זה לא לאכול מה שרוצים וכמה שרוצים
אותו הדבר בדיוק, לי למשל ממש קשה לרדת במשקל ולאחותי התאומה ממש קשה לעלות במשקל.
כי כל גוף שונה יש חלק שקל להן לרדת במשקל אבל לא לעלות וההפך.
כי כל גוף שונה יש חלק שקל להן לרדת במשקל אבל לא לעלות וההפך.
תלוי באדם..
בשבילי ספציפית הרבה יותר קשה לעלות
כמו שאמרו למעלה, זה ממש לא קל כמו שכולם חושבים
בשבילי ספציפית הרבה יותר קשה לעלות
כמו שאמרו למעלה, זה ממש לא קל כמו שכולם חושבים