17 תשובות
כן, זה בכל זאת מדהים, הצלת חיים של בנאדם!!
נ.ב כל הכבוד לך גיבור❤
ברור לא רק זה אתה גם אמור להיות גאה בעצמך הצלתה חיים!!!!!!!
אתה גיבור!!!!!!!!❤❤❤❤
שואל השאלה:
אבל היינו כמה
אנונימי
עדיין!! היית חלק מזה וזה מדהים!!
עדיין, אתה הייתה חלק מזה אתה צריך להתגאות בזה!!!+
^^אגב נישבע שלא העתקתי
זה נחשב הישג כזה במדא אבל הכל טוב זה יפול לך בדיעבד
כן, פעם ראשונה ליישם את מה ששרדת בשבילו קורס 60 זה מרגש
נראלי שכן
וממש כל הכבוד
שואל השאלה:
מה מפתיע
אנונימי
שואל השאלה:
זה החייאה ראשונה שעשיתי בלי שום מכשיר
אנונימי
החייאה ראשונה ואתה על אטן?
מפתיע
שואל השאלה:
כן החייאה מוצלחת. העברנו אותו כבר עם דופק לבית חולים
אנונימי
החייאה מוצלחת? לא אמרת
מה זאת אומרת בלי שום מכשיר
היית על אטן ולא השתמשתם במכשירים