7 תשובות
לדעת שניסית הכל ולא הכל תלוי בך
יכול להיות שהקריאה הייתה מאוחרת מידי. אין מה לעשות זה קורה וצריך להיות מוכנים לזה
קח את זה ככה הגעת כבר לבן אדם מת מה שאתה יכול לעשות זה לעזור לו עם זה הצליח המצב יותר טוב ועם לא אז שום דבר לא השתנה ונשאר אותו דבר זה לא אשמתך
א. תזכרי שאתם עשיתם כל מה שיכולתם וזה ממש לא אשמתכם
ב. אל תשמרי בפנים, תשתפי אחרים זה יכול להיות חבר, אחמש, הנהג וכד
אנונימי
אני ממש אשמח אם נדבר בפרטי על זה :)
אבל מה שעזר לי זה לדעת שהייתי עם צוות (לבן ואטן) ברמה הכי גבוהה שיש ושעשינו את
כל מה שיכולנו לעשות ושרוב ההחייאות לא מוצלחות וזה בסדר וזאת לא אשמתי או אשמת אף חבר צוות אחר
1. ללכת לאכול שווארמה עם הצוות.
2. לפרוש ממדא :)
אנונימי
אותי לימדו בקורס שאנחנו מנסים להציל חיים.
אם אנחנו לא מצליחים, זאת לא אשמתנו
אני אומנם לא במד''א אבל אני יכולה להגיד לך משהו...
בעבודה הזאת, תמיד יהיו מקרים שלא תוכלו להציל אנשים. יש את המקרים השמחים, שההחייאה מצליחה, ויש את המקרים הלא שמחים, שההחייאה לא מצליחה, למרות המאמצים. זה כבר לא בשליטתכם אם זה לא הצליח... לא יכולתם לעשות יותר מזה. עשיתם כמיטב יכולתכם.