13 תשובות
שואל השאלה:
ועם מי?
12
בשמחת תורה במושב חחח ולא השתכרתי עדיין
אנונימית
לא השתכרתי עדיין ובגיל 15-16 נראה לי
טעמתי בירה נראלי בגיל צעיר אבא נתן לטעום
שוט אמיתי לקחתי בגיל 17 נראלי, אבל לא באמת השתכרתי אף פעם, רק טיפה tipsy
לא שתיתי, בגיל 18 ידידה ניסתה לדחוף לי את הפילנדיה נהיה ומאז,הודות לה אני לא נוגע בשתיהן בכלל
שתיתי פעם ראשונה בגיל 12
השתכרתי שנה שעברה בפורים בגיל 14
למה השתכרת בגיל 14

חנון
שואל השאלה:
אין לי יותר פרחים סורי שאני לא נותנת
שואל השאלה:
ותודה שאתם עוניםם
טעמתי קצת פה ושם
פעם ראשונה הייתה נראה לי בגיל 14 בערך
זה היה מגעיל אז, ועדיין מגעיל.
אף פעם לא השתכרתי, וגם כנראה שלא אשתכר לעולם (לא מסוגל לסבול טעם של אלכוהול)
16, עם חבר
^^^^^^לא משתכר על בסיס קבוע
בפורים יש מצווה להשתכר
מי אני שאתנגד