17 תשובות
17 די מאוחר :)
15/16
16 בערך.
לא שתיתי
7 חשבתי שוודקה זה מים :)
שואל השאלה:
שתיתי היום קורונה זה נחשב?
שתיתי היום קורונה זה נחשב?
אנונימי
אף פעם לא שתיתי ואני בן 21
אנונימי
13 עם חברים
10 כם משפחה
10 כם משפחה
8 אבל בקטנה (שניי שלוקים)
אנונימית
16
חח אמאלה אמי מתה קורונה
17 או 16 אבל זה היה ממה לגימה וזהו הספיק לי זה נוראי
מעריך שבכיתה ח-ט כזה אין לי מושג איזה גיל זה 14? בתקופה שלי לא היה המושג הזה "ישיבות" בשביל לשתות גם לא היה לאן לצאת לאחר ששותים ולא היה כל כך
איך לקבוע עם אנשים לשבת במקומות ציבוריים. (לא היה פייסבוק, ווצאפ, אינסטגרם, טיקטוק כמו היום)
אני חשוב שזה היה בל"ג בעומר או משהו כזה.
מה שכן בכיתה ט-י זה כבר הפך להרגל יותר קבוע לפני יציאה חמישי-שישי.
צריך לשתות בזהירות, לא למהר עם הכוסות, לשתות משהו עם אחוז אלכוהול יחסית נמוך
ולדלל אותו עם ערבוב שלא ירגיש חזק, מי שמנסה לשתות מלא על ההתחלה רק יסבול
ולא יהנה.
איך לקבוע עם אנשים לשבת במקומות ציבוריים. (לא היה פייסבוק, ווצאפ, אינסטגרם, טיקטוק כמו היום)
אני חשוב שזה היה בל"ג בעומר או משהו כזה.
מה שכן בכיתה ט-י זה כבר הפך להרגל יותר קבוע לפני יציאה חמישי-שישי.
צריך לשתות בזהירות, לא למהר עם הכוסות, לשתות משהו עם אחוז אלכוהול יחסית נמוך
ולדלל אותו עם ערבוב שלא ירגיש חזק, מי שמנסה לשתות מלא על ההתחלה רק יסבול
ולא יהנה.
14 עם ההורים 16 עם חברים 18 השתכרתי
לא זוכרת, תמיד היו נותנים לי קצת יין או שמפניה כשהייתי קטנה וגם היום נותנים לי לשתות כוס יין או שמפניה או בירה כשיש, ממש שתיתי משהוא עם אחוזים גבוהים היה עם חברה שלי אני חושבת בכיתה ח אולי אבל אף פעם לא השתכרתי
9 דוד שלי הביא לי וויסקי כי חפרתי לו.
פעם ראשונה הייתה בגיל צעיר, 10 נראלי(שתיתי קצת)
באותו הנושא: