16 תשובות
כיאלו ממש בערך בגיל 16
fbi, open up

סתם, התחלתי לשתות נראה לי בגיל 16
אנונימי
14 וקצת
את לא מאחורה הכל טוב, את ילדה
15 וגם זה בריזר
אל תדאגי, אנחנו בסדר
כמעט 16 ובחיים לא שתיתי
גם אני לא שתיתי ובת 15..
האמתי לפני כמה ימים (15.5) . מצטערת על זה
16, כמדומני.
והכל טוב. אין צורך למהר. וחוץ מזה, מה הטעם בלשתות בגיל הזה? לרוב זה סתם נובע מתוך לחץ חברתי, להספיק הכל בגיל הזה, כשעוד צעירים, "כשחיים את החיים". אני לא רואה טעם לשתות בגיל הזה. ברוב המקרים זה רק יביא ליותר נזק מתועלת. זו דעתי.
14 השתכרתי למצב שלא יכולתי לעמוד אבל זה בגלל אמת או חובה ואני לא שותה ככה בכלל בככלי
15 אבל עישנתי מילדות
13 כאילו עכשיו
עוד לא
בן 16
מה בירה? כשהייתי קטן
ויין מגיל 12-13 בערך
(יין יבש)
בירה ראשונה גיל 8
ושתיה חריפה יותר 14