5 תשובות
כן (:
כן כי כשחולים יורדים טיפה במשקל זה בסדר
ברור
כן, כשחולים תמיד יורדים קצת
כן כי כנראה דילגת על ארוחות בגלל שהיית חולה
ומותר לאכול בדיאטה גלידה ושוקולש ומה שבאלך אגב, פשוט באיזון
ומותר לאכול בדיאטה גלידה ושוקולש ומה שבאלך אגב, פשוט באיזון
באותו הנושא: