4 תשובות
אני חושבת שחינוך מיוחד קשה יותר כשהילד קטן אבל זה תלוי גם בך
זה יכול להיות קל אם תוכלי להנות מהשירות החברתי והאמפתיה עם התלמידים, ואם יהיו לך כישורים ביכולת להתמודד עם אתגרים ובעיות של התלמידים..
זה יכול להיות אתגרי יותר אם תצטרכי להתמודד עם תלמידים שקשה להם להתרכז או להסתגל ללמידה..
בסך הכל זה תלוי,חשוב להיות מוכנה לעבוד בצוות, להיות גמישה ואדיבה, ולהיות מוכנה להתמודד עם אתגרים בצורה סבלנית.
זה יכול להיות אתגרי יותר אם תצטרכי להתמודד עם תלמידים שקשה להם להתרכז או להסתגל ללמידה..
בסך הכל זה תלוי,חשוב להיות מוכנה לעבוד בצוות, להיות גמישה ואדיבה, ולהיות מוכנה להתמודד עם אתגרים בצורה סבלנית.
חינוך מיוחד זה קשה בכל גיל
קשה
באותו הנושא: