4 תשובות
אם את מסתדרת עם ילדים אז כן
לגמרי, נשמע חוויתי ותורם גם יגרום לך לסיפוק :) בהצלחה!
נשמע מעניין ומלמד
תעשי באחד של בעיות התנהגות, גם עבודה יותר מעניינת וגם תרומה יותר משעמעותית
באותו הנושא: