5 תשובות
דבר ראשון בהצלחהה אני בטוחה שתצליחי.
דבר שני תתרגלי מול מראה חח ותנשמי לאט לאט תזכירי לעצמך שהכל בסדר וזה ראיון והוא יעסור בטוב והכל מעולהה
שואל השאלה:
אבל הם תמיד מקבלים נכון? כי זה בית ספר לחינוך מיוחד לא? אם אני אראה שיש לי רצון
אנונימית
אני בטוחה שהם יקבלו אותךך
אם זה משהו שאת רוצה ואת מראה רצון וכבוד הם יקבלו אותך בדוקק
אני גם בטוחה שאת אדם טוב והם ירא את זה
שואל השאלה:
וואי אמן שכן אני כבר כימעט שנה יושבת בבית
אנונימית