התחברות
הרשמה
למה איפור כלה כלכך יקר?
23 בפברואר 2024, 08:12
למה
2 תשובות
מושקע עמיד ובדרך כלל המאפרות נותנות ליווי וטאצ אפ
פ
פרח _קיר
כי זה איפור מאוד מושקע
אנונימית
באותו הנושא:
בנות קשה לי להסתכל על עצמי בלי איפור וזה כלכך מבאס אותי שבאלי לבכות
כלכך כלכך רע.
שאני אבין באמת יש אנשים עם חדר איפור יעני חדר שהוא רק לאיפור? מי אתם אנשים ולמה יש לכם כלכך הרבה איפור?
מה כלכך נורא בסמים? למה כולם כלכך נגדם?
דחוף איך מעלימים היקי איפור לא כלכך עזר
אני לא כלכך מבינה באיפור מישהי יכולה להגיד לי אם הסדר הזה טוב?
אני לא כלכך מבינה באיפור כנסוו
למה הספוגיות האלו שמטשטשים איתן את האיפור כלכך יקרות?? הכל 20+ למה?! זה רק חתיכת ספוג
אני מרגישה כלכך כלכך כלכך מכוערת עכשיו איך לשפר את ההרגשה שלי?
אם אני כלכך נמוכה (150 בערך) למה גבוהים כלכך מושכים אותי??
גאד הרגע ראיתי את הסוף של איך פגשתי את אמא וזה כלכך כלכך מושלם