התחברות
הרשמה
למה הספוגיות האלו שמטשטשים איתן את האיפור כלכך יקרות?? הכל 20+ למה?! זה רק חתיכת ספוג
11 באוגוסט 2023, 00:58
למה
מצב רוח
ישראל
יוקר
2 תשובות
אפשר להזמין מסין ב3 שח
נ
ניק נלסון
בגלל זה מזמינים משיין 6 ב9 שקל
~
~Lia~
באותו הנושא:
בנות באיזה ספוגיות אתן משתמשות באיפןר?וכמה ספוגיות יש לכם?
כמה ספוגיות ביצה אתן קונות בביוטיקר?
קניתי ספוגיות מסופר פארם להנחת מייקאפ צריך להרטיב אותן כדי שיניחו יותר טוב את המייקא0?
הספוגיות איפור של מילוקה טובות?
הספוגיות והמברשות משיין טובות איכותיות?
ששמים קונסילר צריך להרטיב ספוגית ואז לטשטש איתה את הקונסילר או להשתמש בספוגית יבשה?
למה עושים חרם על הספוגיות של אשלי?
לפני שמטשטשים קונסילר / מייקאפ צריך להרטיב את הספוגית? אם כן למה
יש לי תמונה ואני רוצה לטשטש מישהו שנמצא בה, איזה אפליקציות שאפשר לטשטש איתן?
אפשר להשתמש בטינט ולטשטש אותו עם ספוגית ולא מברשת??
כל הספוגיות איפור שלי מלאות בנצנצים יש אולי דרך לנקות את זה?