12 תשובות
כמו של דניס טל עם אבא שלו
לא מדברים אבל הייתי רוצה
יחסים טובים מאוד
עם אבא יותר טוב מאמא
אנונימית
יחסים אובים אבל הייתי רוצה להיות בן יותר טוב
כל פעם שאני גרה בבית של יותר זמן מהשני, אנחנו כבר פחות מסתדרים
אנונימית
מטורף, תמיד היינו פתוחים ואנחנו מדברים על הכל וצוחקים כולם ביחד
נהדר לי
אחלה, והייתי רוצה שיותר
אין לי אבא ועם אמא מושי דושי
תמצא את אבא שלי אני אגיד לך
עם אמא יותר טוב,
*אני כבר שבוע לא מדברת עם אבא שלי*
אנונימית
מעולים