13 תשובות
היו טובים עד שהוא החליט למות 3>
חחחחחחח
חחחחחחח
לא הכי וואו מדברים כל תקופה ארוכה
סבבה כאילו אני לא אשתף אותו במשהו נגיד שאני צריך משהו אני מבקש מאמא שלי לא מאבא שלי
חרא
לא ממש טובים בגלל שהוא עובד המון המון המון והעבודה שלו מלחיצה אותו. אני מתביישת ממנו ומביך לי לדבר איתו משום מה. היחסים שלנו בערך זה שהוא עוזר לי בלימודים. אבל הוא כן אבא טוב שמשקיע בי מאוד ורואים שהוא אוהב אותי. פשוט הוא עסןק
אנונימית
לא משהו אבל יכל להיות יותר גרוע
אני בקושי רואה אותו כי הוא הרבה לא בארץ בגלל העבודה אז לא ראיתי אותו כבר כמה חודשים
אני בקושי רואה אותו כי הוא הרבה לא בארץ בגלל העבודה אז לא ראיתי אותו כבר כמה חודשים
לא משהו
זה בנוי על אינטרסים אין באמת תקשורת לצערי
זה בנוי על אינטרסים אין באמת תקשורת לצערי
הקשר ביננו ממש מדהים, אי אפשר לתאר במילים.
יס דאדי
לא משהו אבל משתפר
אחלה
עכשיו לקח אותי למסעדה במקום לבית ספר
עכשיו לקח אותי למסעדה במקום לבית ספר
זה לפי תקופות
שואל השאלה:
אני איבדתי את אבא שלי רשמית.
אולי הוא לא מת
אבל זה כאילו כבר אין לי אבא אז.. (:
אני איבדתי את אבא שלי רשמית.
אולי הוא לא מת
אבל זה כאילו כבר אין לי אבא אז.. (:
אנונימית
באותו הנושא: