15 תשובות
הוא בצבא רוב הזמן אז אין הרבה קשר
אחלה לגמרי
29
מצויין , מאוד רגישה כלפיו.
סבבה אבל לפעמים אני מרגישה רע כי לא יוצא לנו לדבר ממש וזה יותר קשר של היי מה קורה איך עבר היום שלך וזהו לא נכנסתי איתו אף פעם כמעט לשיחה עמוקה ואני מרגישה שאני מפספסת אותו :/
אנונימית
מזעזעת סלאיי
וואלה אחלה מערכת יחסים
אנונימית
לא קיימת כי אין לי אבא
הוא החבר הכי טוב שלי והיחיד שלי
הוא לא בבית ככ הרבה.. אבל די קרובה נראה לי.. לא יוצא לי הרבה להיכנס איתו לשיחות עמוקות למרות שאני באמת מנסה להתייעץ איתו על הרבה דברים כי הדעה שלו חשובה לי..
אחלה
אנונימי
סבובה ביותר
אין אחת כזו
מאוד קרובה
בסדר
לא קיימת