7 תשובות
שואל השאלה:
אפילו לא שמעת---
אפילו לא שמעת---
אנונימית
אני מתה על השיר הזה, זה אחד משירי הקייפופ האהובים עליי
אני אוהבת את השיר הזה!! קליפ גם מאוד יפה
אחד מהשירים האהובים עליי
אבל אם אני לא אוהבת את הסגנון איל אני אמורה לאהוב את השיר?
שואל השאלה:
^
את אוהבת הרבה שירי קיי פופ בלי שאת אפילו יודעת
^
את אוהבת הרבה שירי קיי פופ בלי שאת אפילו יודעת
אנונימית
האמת
שלא
שלא
באותו הנושא: