13 תשובות
לפי דעתי, זה מסר יפה אבל הוא עשה את זה בדרך הכי לא מכבדת שיש. זה לא דבר נורמלי לזייף התאבדות, ובגלל זה אני מתביישת שהוא עשה את זה
שיר לא משהו, מסר חשוב אבל הוא יכל להעביר אותו גם בלי לגרום לאנשים לבכות עליו
אין שום מסר
הוא ניצל את הנושא של ההתאבדויות כדי להשאר רלוונטי וכדי שיעלו לו עוקבים
כל מה שהוא עשה לא מנע ממנו אחכ ללכת לקלל ילדים בני 13 ולאחל להם להתאבד (מדובר בבן אדם בן 30 שמסתובב עם מסכה של דדפול וחושב שהפרצוף שלו מעניין מישהו)
הוא ניצל את הנושא של ההתאבדויות כדי להשאר רלוונטי וכדי שיעלו לו עוקבים
כל מה שהוא עשה לא מנע ממנו אחכ ללכת לקלל ילדים בני 13 ולאחל להם להתאבד (מדובר בבן אדם בן 30 שמסתובב עם מסכה של דדפול וחושב שהפרצוף שלו מעניין מישהו)
אפילו המסר לא כזה חזק, ידוע שאנשים מתים אז מרגישים רע, זה לא הופך אותנו לצבועים.
לעשות את מה שהוא עשה בשביל התשומת לב הזאת.. מביך.. שישא התוצאות
לעשות את מה שהוא עשה בשביל התשומת לב הזאת.. מביך.. שישא התוצאות
המתיחה נסלחת מבחינתי, אם הוא באמת מרגיש ככה אז מסר חזק, במשך שנים על גבי שנים הרגשתי ככה, כל כך רציתי למות, עניין אותי אם אני אמות יהיה למישהו אכפת, בכיתי ובכיתי ובכיתי וניסיתי לדמיין איך אנשים יגיבו אחרי המוות, כל הבנות בכיתה שהתעלמו ממני... זה היה מזמן, עכשיו אני בסדר אבל עדיין, זו תחושה נוראית
הדברים היחידים שאני יודעת עליהם זה השיר ומה שהוא כתב במידע בשיר, מה עוד היה?
מוגזם כמה שיוצאים עליו!!
שיר זבל, מסר טוב.
אבל שימצא דרך אחרת להגיע למסר, ויש מלא דרכים אחרות
אבל שימצא דרך אחרת להגיע למסר, ויש מלא דרכים אחרות
חרא שיר
לא הבנתי ממש תמסר
חרא בן אדם
לא הבנתי ממש תמסר
חרא בן אדם
חרא שיר
חרא מסר
חרא דרך
חרא בן אדם
חרא מסר
חרא דרך
חרא בן אדם
אנונימי
מסר טוב
שיר טוב
חרא דרך להגיע לזה
שיר טוב
חרא דרך להגיע לזה
מסר טוב
מנגינה לא משהו
בן אדם מגעיל ושפל
מנגינה לא משהו
בן אדם מגעיל ושפל
המסר מדהים אבל לדעתי הוא היה יכול לעביר אותו בדרך אחרת ויותר מכבדת
באותו הנושא: