5 תשובות
לא... פשוט לא....
אני אישית אוהבת קייפופ, והכרתי את השיר הזה כמה חודשים אחרי שהוא יצא. ואני חושבת שהוא בין אחד השירים הטובים של g-idle
אנונימית
נוראי
שיר טוב לדעתי אבל בגלל ששמעתי אותו המוןן ואני מכוונת להמוןן כי הוא ככ טוב אז נמאס לי ממנו אז עכשיו אני פחות שומעת אותו אישית אני אוהבת יותר שירים אחרים שלהן כמו טומבוי ואומייגאד
גרוע

קווינקא
אנונימית