התחברות
הרשמה
אני יכולה לנסוע באוטובוס בלי רב קו ולשלם באפל פיי?
19 בפברואר 2024, 18:15
תחבורה ציבורית
3 תשובות
לא אבל אפשר דרך moovit
ה
ההגדרה לשלמות
אין לי מושג אבל אם את רוצה לא לסחוב רב קו אז תורידי רב פס ותשלחי מהטלפון באפליקציה שלהם
,
,,אנונימית
אי אפשר
P
Prime Nine
באותו הנושא:
יצא לכם לנסוע באוטובוס בלי לשלם?
למה אנשים משלמים באוטובוס אם זה כל כך קל לנסוע בחינם
אפשר לשלם באוטובוס עם אפל פיי?
כשאני צריכה לנסוע לאיפה שהוא באוטובוס ואני עולה על 2 אוטובוסים אני אמורה לשלם על שניהם?
האם זה גזל לנסוע באוטובוס תחנה שלוש תחנות בלי לשלם?
רני חייב לנסוע באוטובוס ואיבדתי את הרב קו יש דרך אחרת לשלם ?
מה שמדברים עליו בחדשות - אם אין לי רב קו אני לא יכולה לנסוע באוטובוס?
אם הפיזור במדא מתעכב אני יכולה לנסוע באוטובוס לבד?
אני ממש רוצה לנסוע לעזריאלי לקנות משהו ואף חברה לא יכולה לנסוע לבד?(10 דקות באוטובוס)
איך משלמים כשרוצים לנסוע מעיר לעיר אחרת באוטובוס?
רוצה לנסוע לטבריה מבאר יעקב, יש רכבת לתל אביב ואז אוטובוס לטבריה אפשר לשלם לאוטובוס במוזמן?