16 תשובות
לא נראה לי
כן, זה כמו כרטיס אשראי
שואל השאלה:
אם לא נראה לך אז אל תגיבי
אני צריכה תשובה בוודאות.^^
אפשר לשלם דרך האפליקציה של מוביט לא ישירות מהאפל פיי
כשנסעתי באוטובוס קפץ לי האפל פיי כדי שאשלם עם הכרטיס אשראי ששמור בו, הוא פשוט זיהה את זה ככרטיס
אבל מה שכן אני לא יודע אם זה ככה בכל אוטובוס
^^ יש משהו חדש שאפשר לשלם עם כרטיס אשראי
שואל השאלה:
^^^משום מה זה לא נותן לי להזין כרטיס אשראי במוביט,כותב לי שהכרטיס שגוי והכל נכון
תנסי ליצור קשר איתם, זה סתם יעלה לך יותר כסף
ואת יכולה להטעין רב קו עם אפל פיי דרך האפליקציה של רב קו אם אני זוכר נכון אז אולי זה עדיף לך
כן אפשר להטעין את הרב קו דרך אפל פיי לא צריך כבר ללכת לחנויות כדי להטעין
שואל השאלה:
^אחותי לקחה לי את הרב קו אז אין לי דרך לנסוע
אה פאק
תנסי אולי להשתמש ברב פס של הופאון
זה אפליקציה כמו מוביט אולי הכרטיס שלך יעבוד שם
כמו שמנחם אמר, בקווי דן ניתן לשלם באפל פיי - שמתי קישור איך משלמים.
כמו כן ניתן לצרף את כרטיס אשראי לאחת מהאפליקציות
קצת מוזר לי אבל שהם לא מדברים על תשלום עם אפל פיי או wallet.
אני זוכר בעבר היה כתוב על זה - אם נכנסים לשאלות נפוצות ורואים מה עושים שהמבקר עולה - אז כתוב שם יש להביא למבקר את כרטיס האשראי אבל במידה ומשלמים בטלפון (wallet or apple pay) אי אפשר לתת את כרטיס האשראי.
הייתי מתקשר לחברת דן כדי לדעת אם אפשרי לשלם בapple pay.

אבל תאמין לי, הכי מומלץ לשלם באפליקציות כמו מוביט או רב פס.
אני לא רואה.
אה צודק!