21 תשובות
אני נוסע כל הזמן בתחבורה ציבורית בחינם, הקטע הוא שזה מסוכן קצת אם נכנס פקח והוא בוחר במקרה לבדוק אותך ראשון. מקסימום תאמר שהרבקו שלך לא עובד אם בודקים אותך ואז תנסה לנקב וזהו
4AM
כי נסיעה בחינם זה גזל
וגזל זה גניבה
לא יודעת מה איתך אבל לי לא בא לשלם קנס של איזה 500 שקל
כי זה גזל לא לשלם
שואל השאלה:
להרים בדברים מחנות זה לא אותו דבר כי האוטובוס יסע איתך או בלעדייך
זה לא קשור
שואל השאלה:
מקסימום אם נכנס פקח אני ממציא תירוצים או יורד פשוט
אם אתה מרים משהו מחנות, החנות נשארת פתוחה. זו גניבה כך או כך. בשני המקרים אתה גונב מוצר, האחד פיזי, השני לא.
FML
אחי אם נכנס פקח ולא שילמת הוא לא ישחרר אותך פשוט, זה קשה לצאת מזה

לפי ההגיון שלך גם לפרוץ תוכנות ולהוריד שירים מיוטיוב זה בסדר. אם כולם יעשו אצ זה פשוט זה יפסיק להתקיים
שואל השאלה:
^אני ממש עושה את זה
שואל השאלה:
^^אבל לא כולם עושים את זה
כי זה לא חוקי לנסוע חינם? קל גם להרים דברים מחנויות, עדיין לא עושים את זה.
FML
לנסוע בחינם?
יש אנשים שאין להם מכוניות או רישיון נהיגה, ויש גם מצבים שמחיר הדלק לא משתלם.
אהה, לנסוע בלי לשלם? בגלל החוק. אם יש פקח שעולה על האוטובוס ורואה שלא שילמת את/ה מקבל/ת קנס יחסית גבוה.
כי אני פחדן שמציית לחוקים
אז אתה ממש חרא של בן אדם
כי.. צריך? וזה העבודה שלהם?
אני לא משלמת רק אם אין ברירה למשל- אחרי בית ספר כשכולם דוחפים ואין מקום לשבת או לזוז. במקרים כאלה אני בקושי מצליחה לצאת בתחנה שלי..
אבל אם אני מצליחה לשלם ויש אפשרות אז כמובן שאני אלך לשלם.
1. תיקוף הרב קו זה לא רק בעבור תשלום, זה כדי שמשרד התחבורה ידע שאנשים משתמשים באוטובוס הזה ואז הוא יוכל לתגבר אותו, אם כולם לא ישלמו אז הם יחשבו שאף אחד לא משתמש באוטובוס ויבטלו את הקו
2. עדיף ראש שקט ולתקף בכמה שקלים מאשר כל הזמן להיות עסוק במתי עולה פקח מתי לא עולה פקח
3. תגברו את הפקחים והם נותנים קנסות
אבל אם כולם יהיו כמוך אז כן, אתה מעודד את זה עוד
גזל
אין הבדל בין לגנוב מהסופר, לבן לסוע באוטובוס בלי לשלם.
ההבדל הוא ברמת הנועזות, אבל אין הבדל במעשה הגניבה.
כי הם לא רוצים במקרה לקבל דוח של 100 שקל