3 תשובות
זה לא בריא.
אבל הכל טוב, הדיאטה לא נהרסת מארוחה אחת, צריך גם לשחרר מדי פעם אחרת נשברים ואז הדיאטה באמת נהרסת.
אז הכל טוב
אבל הכל טוב, הדיאטה לא נהרסת מארוחה אחת, צריך גם לשחרר מדי פעם אחרת נשברים ואז הדיאטה באמת נהרסת.
אז הכל טוב
זה כמו סלט אחי
לא.
הכל טוב, אפשר פעם ב
הכל טוב, אפשר פעם ב
באותו הנושא: