6 תשובות
ההורים צודקים, צריך חבריי חברה בישביל בריאות הנפש ובישביל לפתח קשרים חברתים שעשויים לסייע לך בחיים. הם דואגים לך מי אתה בכלל שתקרה להם דפוקים? האנשים האלה הם אלה שבזכותם אתה חיי , אוכל ויושן מתחת לקורת גג.
שואל השאלה:
אבל אני אוהב להיות לבד
אבל אני אוהב להיות לבד
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת אוהב אותם באמת אבל יש פעמים שהם מתערבים יותר מדיי וזה מציק לי קצת
אני באמת אוהב אותם באמת אבל יש פעמים שהם מתערבים יותר מדיי וזה מציק לי קצת
אנונימי
תקשיב גם אני היית במצב שלך וחיפשתי את הלבד שלי בחדר מול מחשב, אבל תאמין לי שהיום אני מתחרט על זה. אני יודע שזה בהתחלה יהיה קשה ולא כיף אבל תנסה לצאת עם חברים, להצטרף לאיזה חבורה ולבלות ביחד *בחוץ*. זה חשוב מאוד, שלא תגיע בהמשך לצבא או עבודה ללא קישורים חברתיים. אני משאר שאתה נער ובגיל הזה קשרים חברתיים חשובים מאוד, תקשיב להם ותנסה כן לפשר את חיי החברה שלך אתה תודע להם, הורים תמיד צודקים לגבי רגשות של בנם.
שואל השאלה:
נכון אני נער ויש לי חברים אבל אני אוהב שקט וחוסר רעש(אני שונא רעש) ואנשים זה רועש, ובצבא אני אכיר אנשים
נכון אני נער ויש לי חברים אבל אני אוהב שקט וחוסר רעש(אני שונא רעש) ואנשים זה רועש, ובצבא אני אכיר אנשים
אנונימי
וואו תרגע קודם כל הם לא דפוקים הם בסך הכל דואגים לך,במקומם הייתי זורקת אותך מהחלון
באותו הנושא: