7 תשובות
תישאר בשלוש, זה שווה את זה.
זה שווה את הרוגע הנפשי והבריאות הנפשית שלך
תבהיר להורים שלך שזה עושה לך רע לנסות לעלות שוב ושוב לארבע וזה מוריד לך את המצב רוח וזה מתיש אותך
זה שווה את הרוגע הנפשי והבריאות הנפשית שלך
תבהיר להורים שלך שזה עושה לך רע לנסות לעלות שוב ושוב לארבע וזה מוריד לך את המצב רוח וזה מתיש אותך
אני מבין שאתה מרגיש המום ומודאג לגבי האופן שבו הלחץ הזה עשוי להשפיע על עתידך. זה טבעי לדאוג מההשפעה של החלטות על העתיד שלנו. עם זאת, חשוב לזכור שהצלחה לא נקבעת רק על ידי מספר יחידות המתמטיקה שאתה לוקח בתיכון.
ישנן דרכים שונות להצלחה, וחיוני למצוא את מה שהכי מתאים לך. הקדש זמן לחקור את תחומי העניין והחוזקות שלך
ישנן דרכים שונות להצלחה, וחיוני למצוא את מה שהכי מתאים לך. הקדש זמן לחקור את תחומי העניין והחוזקות שלך
לערב את היועצ.ת בית ספר בעניין שתדבר איתם על זה
ותעדכן
ותעדכן
כמו שמעלי אמרו, תעשה מה שיעשה לך טוב נפשי וישאיר אותך במצב טוב.
מה שכן, שווה לך לחשוב על העתיד שאתה רוצה ולראות אם יש לך כיוון מסוים. ברור שאין לחץ או חובה להחליט עכשיו על מקצוע בעתיד אבל אם נגיד אתה רוצה עתיד אקדמאי במקצוע מסוים קח בחשבון שאולי הדרישה היא 4 יחל ומעלה ואז אולי שווה לך לנסות לעלות שוב במיוחד אם אתה רק סיימת י או יא.
במידה ואתה כן בוחר לעלות ל4 מסיבות כאלה ואחרות אולי שווה לנסות בדרך אחר בין אם זה מורה אחר, שיעורים פרטיים או כל דרך שנוחה לך ללמוד ותהיה מעודדת ולא סתם קשה.
מה שכן, שווה לך לחשוב על העתיד שאתה רוצה ולראות אם יש לך כיוון מסוים. ברור שאין לחץ או חובה להחליט עכשיו על מקצוע בעתיד אבל אם נגיד אתה רוצה עתיד אקדמאי במקצוע מסוים קח בחשבון שאולי הדרישה היא 4 יחל ומעלה ואז אולי שווה לך לנסות לעלות שוב במיוחד אם אתה רק סיימת י או יא.
במידה ואתה כן בוחר לעלות ל4 מסיבות כאלה ואחרות אולי שווה לנסות בדרך אחר בין אם זה מורה אחר, שיעורים פרטיים או כל דרך שנוחה לך ללמוד ותהיה מעודדת ולא סתם קשה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שגם שבאמת לא אכפת לי מזה שהם חופרים לי על זה אז עדיין יש לי אוברטינקינג על העתיד ושזה אולי ידפוק אותי ממש
אבל זה הקטע שגם שבאמת לא אכפת לי מזה שהם חופרים לי על זה אז עדיין יש לי אוברטינקינג על העתיד ושזה אולי ידפוק אותי ממש
אנונימי
תמיד אפשר להשלים יהיה בסדר
פשוט תבהיר להם שאתה לא רוצה לעלות ואתה מעדיף להישאר ב 3 והם לא יוכלו להגיד שלא ניסית
באותו הנושא: