8 תשובות
אולי תעשה שיעורי בית ותעזור בבית נשמע שנמאס להם ממך והמחשב שלך. אולי ככה הם ירדו לך מהגב
שואל השאלה:
אני לומד בזום הזה אני נכנס זה לא שאני לא נכנס ואין לי מה לעזור בבית
אני לומד בזום הזה אני נכנס זה לא שאני לא נכנס ואין לי מה לעזור בבית
אנונימי
שואל השאלה:
וכן דיי נמאס להם ממני כי אני מציק לאחותי הגדולה וגם בגלל עוד כמה דברים
וכן דיי נמאס להם ממני כי אני מציק לאחותי הגדולה וגם בגלל עוד כמה דברים
אנונימי
אז תשחק פחות במחשב
אז אל תציק לה :)
שואל השאלה:
אבל אין לי מה לעשות עוד חוץ מלשחק במחשב
אבל אין לי מה לעשות עוד חוץ מלשחק במחשב
אנונימי
אתה יכול להיות בחוץ אם יש לך חצר
ולשחק עם אחותך במקום לריב איתה
אני בטוחה שזה ישמח את כולם(:
ולשחק עם אחותך במקום לריב איתה
אני בטוחה שזה ישמח את כולם(:
שואל השאלה:
אחותי בת 18 וגם ככה היא כל היום בטלפון אז זה כבר אי אפשר..
אחותי בת 18 וגם ככה היא כל היום בטלפון אז זה כבר אי אפשר..
אנונימי
באותו הנושא: