8 תשובות
אולי תעשה שיעורי בית ותעזור בבית נשמע שנמאס להם ממך והמחשב שלך. אולי ככה הם ירדו לך מהגב
שואל השאלה:
אני לומד בזום הזה אני נכנס זה לא שאני לא נכנס ואין לי מה לעזור בבית
אנונימי
שואל השאלה:
וכן דיי נמאס להם ממני כי אני מציק לאחותי הגדולה וגם בגלל עוד כמה דברים
אנונימי
אז תשחק פחות במחשב
אז אל תציק לה :)
שואל השאלה:
אבל אין לי מה לעשות עוד חוץ מלשחק במחשב
אנונימי
אתה יכול להיות בחוץ אם יש לך חצר
ולשחק עם אחותך במקום לריב איתה
אני בטוחה שזה ישמח את כולם(:
שואל השאלה:
אחותי בת 18 וגם ככה היא כל היום בטלפון אז זה כבר אי אפשר..
אנונימי