6 תשובות
זה סתם דיכאון יום הןלדת
לך למטפל או פסיכולוג, להיפגש עם חברים, לבלות יותר זמן עם המשפחה
שואל השאלה:
^חברים שלי באים היום הביתה לחגוג לי וגם המשפחה תהיה
לא חושבת שזה נכון,
תמיד יש סיבה לחייך
אני מאוד מצטערת שככה מרגיש
אני לא מוסמכת לעזור לך אבל ממליצה לדבר עם מישהו שכן מוסמך.
בכל מקרה אם צריך התייעצות אני כאן
אם לא תנצל את החיים בשביל כיף אז למה יש לחיות אני מציע לך ללכת לפסיכולוג או לדבר עם המשפחה שלך מקווה שזה יעבור לך
היי,
נשמע מדבריך עד כמה ארועי ה7/10 השפיעו עליך,הם השפיעו על כולנו. אולי עם הזמן יהיו בחייך ובחיינו כמדינה וכעם גם ארועים משמחים כי בחיים יש לצד הקושי והכאב גם טוב ושמחה.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר-סיוע והקשבה ברשת ורוצה להזמין אותך לצ'אט אנונימי עם מתנדב/ת שלנו, למצוא תמיכה ואוזן קשבת:
https://sahar.org.il/help
מספר הטלפון להודעות וואצאפ: 055-9571399
מאחלת לך ולנו שעם הזמן ירבו הבשורות הטובות והארועים השמחים.
שולחת חיבוק מרחוק ומבקשת שלא תשאר עם התחושות האלה לבד,
מתנדבת סה"ר