10 תשובות
מה אכפת לך לשלוח לה
כן קצת מעצבן
כאלו אני לא אשקר שלא עשיתי את זה פעם
אבל עבדתי קשה על העבודה אפילו קצת בבכי וקראתי תתחת.. לא מתאים שמישהו פשוט יעתיק מה שרשמתי ככה כלום
שואל השאלה:
כי עבדתי על זה קשה ברמות, זה מקצוע שממש ממש ממש קשה חי איתו ועבדתי על זה כל החופש ואז היא נזכרת שהיא לא עשתה ומבקשת תשובות
עבדתי על זה באמת באמת באמת קשה, לא תגידי שהיא לא יודעת
היא יודעת!!!
אבל מה זה ישנה לך אם תשלחי.. זאת חברה שלך
שואל השאלה:
עונה ל._.
כן, צודקת לגמרי וזה מה שאני חושבת ות'אמת קצת נפגעתי ממנה
שואל השאלה:
עונה לבמב ללא נוגט
כי עבדתי על זה קשה
כל החופש ישבתי על העבודה הזאת, קצת חוצפה בעיניי לעשות דבר כזה
טוב.. אבל אין לך מה להעלב ממנה
שואל השאלה:
זה גם לא משנה אם היא חברה שלי
בכיף לשלוח לה את התשובות
אבל היא יודעת כמה המקצוע הזה קשה לי ואז היא פשוט מבקשת תשובות לקח שעבדתי על זה קשה
זה מה שמעצבן אותי
את יכולה לעזור לה בשאלות שהיא לא מבינה אבל אם היא יודעת אז בעיה שלה
אנונימית
בכול זאת כדי שתביאי לה