23 תשובות
כן
כן אני חלק מהם
אני כן
כן, כמוני
כן מה הבעיה
היי
חלום
שואל השאלה:
איך? אתם לא ישנים? זה לא מעמיס על הקיבה?
אנונימי
מה הבעיה
לא כולם אותו דבר
אני שונאת את המילה הזאת אוכל זה אוכל
אם אתם רוצים לאכול חביתה בלילה תהנו אני פחות בקטע
אנחנו ישנים פשוט לא באותן שעות שאתה ישן
לא נראלי אתה יודע איך העולם עובד
למה מעמיס
אם זה מעמיס כנראה שאכלו יותר מידי
או שהם לא רגילים
אני אישית יכול לאכול סטייק ב3 בלילה
שואל השאלה:
מה זה לא אותם שעות אין לכם עבודה? בית ספר? לימודים? משהו? איך אפשר לקום ב2 בלילה לאוכל אוכל כבד לחזור לישון ולקום ב7,8 ליום?
אנונימי
^^ הוא יותר טעים בשלוש בלילה
אפשר לא אומר שעושים את זה
מי אמר שעושים את זה בימים של בית ספר
וגם אם כן לא הבנתי מה אכפת לך שיאכלו מה שהם רוצים?
^לא רק
^^^^^ זה טעים לנו ואנחנו גם ישנים שלוש שעות בלילה זה שינה
כע בערך
כן אני חלק מהם