12 תשובות
לא גרוע, רוב הבנות שם ממש יפות/חמודות
אנונימי
זה לא שהן לא אמיתיות.. הן קיימות
פשוט נורא נורא נורא יפות ועם כל הסטנדרטים שלהם באוויר אז או שתשחק אותה מניאק שלא אכפת לך מהן והן יבואו עלייך
או שתעבןד על עצמך ברמה שהן לא יוכלו לסרב
אנונימית
לא גרוע. רק לא מציאותי
אנונימי
שואל השאלה:
אני נראה טוב ממש^^^
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני רוצה אחת מהן, אמרתי מישהי כמוהן^^
אנונימי
^ שלח תאינסטגרם ונבדוק את זה
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני אשלח
אנונימי
מה זה איך אני אשלח
תכתוב טת השם משתמש :)
אנונימית
שואל השאלה:
כאן? טוב נו
אנונימי
שואל השאלה:
בטח את מכירה אותי, אבל שיהיה
אנונימי
שואל השאלה:
yoss__888
אנונימי
לא גרוע זה פשוט בנות שהן הטייפ שלך אין משהו רע בזה