8 תשובות
את ממש לא מטומטמת, לכל אחד יש קשיים בצשהו ודבר שני את יכולה לגשת לאמא שלך ולהגיד לה שאת מתקשה במקצוע הזה ואם אפשר מורה פרטי שיעזור לך להשלים את הפערים ויעזור לך
מבטיח לך שזה לא כל כך נורא. שפה כמו כל מקצוע צריך להתאמן והמון וכל הזמן, תנסי לקרוא ספרים לראות סדרות באנגלית וכל פעם שיש מילה שאת לא מכירה תרשמי אותה בצד, תראי כל מיני סרטוני הסברה על אנגלית ואפילו שירים. אבל זה צריך לבוא ממך ואת צריכה לרצות להתאמן וללמוד את השפה
בהתחלה גם לא היה לי קל והיום האנגלית שלי לפעמים יותר טובה מהעברית
אם את צריכה עזרה אני פה או בפרטי
שואל השאלה:
^^אני מתביישת כבר לבקש מיממה היא הוציאה על הטימטום שלי 5,000 שקל לפחות כבר מאז שאני ילדה קטנה הם עשוים הכל כדי להכניס לי את השפה הזו לראש
אנונימית
תורידי את האפליקציה word bit היא מושלמת וממש עוזרת
יש שם רמות ללמוד והיא גם מופיעה לך על המסך נעילה אז זה ממש עוזר כל פעם שתבואי לפתוח את הטלפון תראי ותלמדי קצת :)
לכל אחד יש דברים שהוא פחות טוב בהם , תנסי לראות סדרות באנגלית לשחק במחשב או לשמוע שירים באנגלית זה ממש עוזר
את ממש לא צריכה להוציא כסף על זה, ההסברים לכל הדברים באנגלית נמצאים בפירוט ביוטיוב או סתם באתרים אין צורך למורה פרטי ואם יש משהו פחות מובן תשלחי לי הודעה
שואל השאלה:
אני כל הזמן שומעת שירים באנגלית וגם הרבה מתרגמת את השירים יש שירים שאני יודעת את התרגום שלהם בעל פה ואני עדיין מרגישה מטומטמת כאילו לרגע אני יודעת ואז ברגע האמת פשוט יוצאת דפוקה
אנונימית
כי את כנראה לא מתרגלת מספיק, את צריכה לקחת את זה ברצינות כמו שאת לוקחת כל מקצוע בבית ספר. שפה דורשת אימון יומיומי במיוחד שאת גרה בישראל ובקושי משתמשת בזה. ממליץ לך כל פעם שאת חוזרת מבית ספר לנסות אולי למצוא איזה אתר באנגלית לדבר בו(שהייתי בגיל שלך שיחקתי בהרבה אתרים באנגלית ורשמתי לאנשים) או פשוט לראות סדרה רק באנגלית