4 תשובות
כן כולם ככה
כן , ככל שאת סובלת יותר , את תרצי להנות יותר , זה מראה שאת מתבגרת
שואל השאלה:
אני שונאת את זה שאני ככה
אנונימית
את צריכה להתמודד , ככה זה בחיים , או שמתמודדים או שמתאבדים