6 תשובות
כן זה בסדר גמור. זה קורה להרבה
יש אנשים בדיכאון עם אכילה רגשית וגם יש כאלה עם חוסר תיאבון
זה אינדיבידואלי, לך זה מוריד תיאבון ולמישהו אחר זה מגביר
זה הגיוני ובעיות עם אוכל בדיכאון יכול ללכת לכל מיני כיוונים שאת אוכלת יותר או אוכלת פחות או שני הדברים כל שנייה
זה חלק מהדברים שקורים בדיכאון
זה הגיוני לגמרי ומשתנה מבן אדם לבן אדם
בדרכ לא אוכלים בגלל דיכאון
כן זה הגיוני קורה